Întrebări frecvente

Înregistrare și comenzi

Cum pot comanda produsul?

Din magazinul nostru online: www.trendy-mama.ro
Prin e-mail: info@trendy-mama.ro
Telefonic: 00 4 0771 689 578
Prin sms: 00 4 0771 689 578  

Trebuie să mă înregistrez pentru a comanda?

Nu. Ajunge să vă prezentați în magazin și să alegeți produsul dorit.

Ce avantaj are un cumpărător înregistrat?

Prin newsletter primiți ofertele noastre speciale. La produsul ales befeneciați de discount suplimentar.

Nu reușesc să fac comandă online. Ce am de făcut?

Contactați-ne pe nr. de telefon 00 4 0771 689 578 și puteți lansa comanda dorită. Aveți posibilitatea de a comanda prin e-mail pe info@trendy-mama.ro sau prin sms, dar nu uitați să specificați datele de contact (Nume, adresă, nr, de telefon, e-mail).

Predarea produsului

Când ajunge la mine produsul?

Dacă faceți comandă până la ora 16.00 coletul va fi preluat de curierat din depozit iar în ziua următoare se va livra, în cazul în care produsul dorit este pe stoc. Dacă produsul nu se află în depozit, imediat veți fi anunțat telefonic sau prin e-mail când vom avea din nou produsul în stoc, sau vă oferim un produs similar.

Cât plătesc pentru curierat?

Puneți produsul în coș, introduceți modul de livrare și de plată, iar taxa de livrare se va calcula automat. Mai multe detalii despre taxa de livrare găsiți la secțiunea livrare și modul de plată. La oferte, la cumpărături peste o valoare anumită transportul este gratis.

Unde se livrează coletul?

Coletul v-a fi livrat la adresa din comandă. Acea adresa care ați precizat ca adresă de livrare la comandă. În general curierul livrează coletul pînă la ușa dumneavoastră.

Am lansat mai multe comenzi separate. Pot fi conexate comenzile și livrate într-un singur colet, pentru a plăti transportul o singură dată?

Da, comenzile pot fi conexate dacă  comanda anterioară încă nu a fost predat la curier.

Coletul poate fi preluat și de o altă persoană decât destinatarul?

Bineînțeles. Comanda poate fi preluată și de altă persoană delegată. Dumneavoastră doar anunțați curierul cine și unde v-a prelua coletul.

Câte zile este păstrat un colet la curier?

Coletul dumneavoastră rămâne la curier 5 zile de la data predării. După acest interval, coletul automat revine la adresa noastră.

Reclamații și returnarea coletului

Ce se întâmplă dacă coletul este deteriorat la preluare?

Dacă coletul preulat este deteriorat, trebuie încheiat un proces-verbal cu curierul și trebuie să ne anunțați și pe noi prin e-mail, că ați primit un colet deteriorat

La reclamații este de ajuns să prezint bonul fiscal?

Da, este de ajuns.

Unde se fac reparațiile pe perioada garanției?

Toate reparațiile de garanție sunt efectuate la noi.

Cupon de reducere

Codul poate fi introdus doar o singură dată și este considerat a fi utilizat numai în cazul în care comanda este trimisă spre procesare.

Codul de reducere trebuie să fie scris în această secțiune din Coșul de cumpărături:

Bez názvu