Reclamații și returnarea produselor

Reclamații

Verificarea bunurilor la primire

Imediat după primirea coletului, verificați cu mare atenție dacă starea mărfurilor nu este deteriorată de transport sau dacă produsul dispune de toate accesoriile și piesele. În cazul în care produsul este incomplet (de ex. lipsește o piesă), ceva este rupt sau disfuncțional, raportați această problemă prin formularul de reclamații în termen de 24 de ore de la primirea coletului.

Termenul legal al reclamațiilor

Conform certificatului de garanție, valabil 24 de luni, aveți dreptul la depanare gratuită în această perioadă, dacă defecțiunea este cauzată de către producător, furnizor sau vânzător. Pentru a facilita procedura reclamației, trimiteți-ne câteva poze sau un scurt videoclip cu defecțiunea produsului. Totodată, pregătiți-vă contractul de cumpărare (factura) și manulul de instrucțiuni cu sublinierea piesei defecte (în cazul în care reclamația este efectuată din cauza mărfurilor incomplete sau deteriorate).

Procedura de reclamații

  1. Informarea reclamației

Completați și trimiteți Formularul de reclamații online. În cel mai scut timp vom procesa cererea dvs. și vă vom informa cu privire la modul și procedura acesteia.

  1. Primirea reclamației

Reclamația dvs. va fi procesată în ziua în care vom primi toate documentele necesare (documentația foto, factura subliniată cu piesele lipsă). De aceea, așteptați confirmarea noastră a primirii reclamației dvs., cu un număr de ordine, care va fi trimis la adresa de e-mail specificată. Din acest moment am evidențiat reclamația dvs. și am început să o rezolvăm.

  1. Examinarea reclamației

Nu întodeauna este necesar să ne trimiteți produsele defecte. Vom examina și rezolva reclamația dvs. în perioada legală de 30 de zile după care vă vom anunța cu privire la soluționarea și rezultatul procesului. Nu ne trimiteți produsele, fără ca noi să vă cerem acest lucru. Soluționăm reclamația dvs. imediat după primirea acesteia, ceea ce înseamnă că va fi rezolvată în termen de 30 de zile.

  1. Procedura de reclamații

După consultarea a cât de gravă este problema dvs., în cazul unei reclamații justificate vă vom trimite gratuit piesa/piesele lipsă sau defectă/e. În cazul unei alte înțelegeri cu, cumpărătorul poate ajunge la o altă formă de compensare. Totul pur și simplu, rapid și ușor!

Trimiterea produselor pentru examinare

În cazul în care dauna bunurilor dvs. impune trimiterea acestora câtre sediul nostru, trimiteți produsele după solicitarea, noastră la următoare adesă:

Katkyn, s.r.o.,
Areál Istrochem,
Vajnorská 127/C,
831 04 Bratislava
Slovenska Republika (Slovacia)

Trimiteți-ne produsele pentru reclamații în ambalajul original al acestora sau în orice alt ambalaj convenabil pentru a evita deteriorarea acestora în timpul transportului. Trimiteți-ne coletul prin intermediul serviciului poștal „Pachet la adresă.“ Nu preluăm bunurile în numerar și acestea se vor întoarce la dvs. Vă recomandăm să asigurați produsele, noi nu suntem responsabili pentru deteriorarea acestora în timpul transportului.

Pentru orice fel de întrebări vă rugăm să contactați compania Katkyn, s.r.o. la numărul de telefon 004-0771 689 578, sau la adresa de e-mail info@trendy-mama.ro.

Toate informațiile despre procedura de reclamații găsiți în secțiunea Condițiile de vânzare generale.

Renunțarea la contract

Dacă doriți să returnați produsele, puteți face acest lucru fără a specifica motivul returnării, în termen de 14 zile de la data cumpărării. Produsele trebuie să fie complete (cu manualul de instrucțiuni și documentația) nedeteriorate, intacte si in ambalajul original.

Procedura de renunțare la constract

  1. Informarea de renunțare la contract

Completați și trimiteți online Formularul de renunțare la contract.

  1. Expedierea produselor la sediu

Produsele returnate trebuie să fie neutilizate, intacte, în ambalajul original, să includă toate accesoriile, inclusiv cadourile, documentația, manualul de instrucțiuni, certificatul de garanție, dovada plății și factura originală. Trimiteți-ne bunurile prin intermediul serviciului „Pachet la adresă.“, nu preluăm bunurile în numerar. Vă recomandăm să asigurați produsele.

  1. Rambursarea banilor

După primirea produselor, vă vom returna banii prin transfer bancar în contul bancar introdus, în termen de 14 zile. O altă modalitate de returnare a banilor nu este posibilă din motive tehnice.

Toate informațiile privind condițiile de renunțare la contract, găsiți în secțiunea Condițiile de vânzare generale.