Espressorul electronic Coffee Machine creat de designerii francezi de la Smoby, într-un design original gri-negru, reprezintă un cadou excelent pentru copiii de la 3 ani în sus. Cafetiera modernă oferă micilor bucătari funcții realiste – în partea superioară se află un compartiment pentru capsulele de cafea și pentru umplerea cu apă. Dispune de un mâner mobil, iar prin apăsarea butoanelor poate lumina și emite sunete ca în timpul preparării reale a unui espresso delicios. Este realizat din plastic solid și rezistent, cu o textură catifelată la atingere și margini rotunjite, fiind sigur pentru joaca celor mici.
Setul include și replici de capsule de cafea, lingurițe și 2 cești magice, care pot schimba optic culoarea apei. Espressorul va încânta toți copiii care adoră să se joace în bucătărie, fiind ideal atât pentru joaca individuală, cât și împreună cu alții. Prin joaca cu jucăriile care imită electrocasnice reale, copilul învață cum se folosesc acestea, își dezvoltă gândirea logică, motricitatea fină și imaginația. Jucându-se cu frații sau prietenii, își dezvoltă și abilitățile sociale și dobândește încredere sănătoasă în sine. Dimensiunile espressorului sunt 21*17*22 cm.
Smoby oferă de mulți ani jucării cu design autentic francez. Materialele folosite sunt rezistente, dar în același timp fine și plăcute la atingere pentru mâinile copiilor. Toate jucăriile au margini rotunjite pentru ca cei mici să se joace în siguranță deplină. Produsele Smoby stimulează dezvoltarea completă a copiilor, contribuie la formarea personalității lor și le captează atenția prin designul atractiv. Jucăriile respectă cele mai înalte standarde de siguranță și sunt garanția calității franceze de top și a unui aspect modern.
Jucării de calitate pentru băieți și fete de la brandul francez Smoby. Cafetiera electronică cu cești magice, cu sunet și lumină, va încânta orice copil începând de la vârsta de 3 ani.Cookie-urile pe care le folosim vă ajută să vă îmbunătățiți experiența atunci când navigați pe site-ul nostru din momentul vizitei, până când terminați. Numai pe baza acestora putem face disponibile anumite funcții, cum ar fi cumpărarea sau introducerea în coș.